Usein kysytyt kysymykset
Usein kysytyt kysymykset
Mitä tarkoittaa kokonaisvaltainen hyvinvointi?
Kokonaisvaltainen hyvinvointi koostuu neljästä arjen peruselementistä, joita ovat ravinto, liikunta, uni sekä henkinen hyvinvointi. Terveellistä ravintoa voidaan tarvittaessa täydentää huolellisesti valituilla luontaistuotteilla ja ravintolisillä.
Mitä Colostrum on?
Colostrum on ravintolisä, joka sisältää ternimaitoa. Colostrum-tuotteemme on koostettu niin, että niissä on ternimaidolle tyypillisiä ainesosia, kuten proteiineja ja 18 aminohappoa. Laktoferriini-proteiini on tärkeä osa tuotteidemme koostumusta.
Ovatko Colostrum ja ternimaito sama asia?
Colostrum tunnetaan myös ternimaitona. Colostrum-ravintolisät perustuvat ternimaitoon, jota on hyödynnetty hyvinvoinnin tukena jo pitkään.
Voiko Colostrum-tuotteita antaa lapsille ja lemmikeille?
Colostrum-tuotteemme on ensisijaisesti suunniteltu aikuisille. Lasten ja lemmikkien osalta on tärkeää noudattaa tarkasti tuotekohtaisia annosteluohjeita ja tutustua tuotetietoihin huolellisesti. Tarvittaessa suosittelemme keskustelemaan terveydenhuollon ammattilaisen tai eläinlääkärin kanssa ennen käytön aloittamista.
Missä Finn-Col tuotteet valmistetaan?
Valmistuttaja Finn-Col on suomalainen perheyritys. Colostrum-kapseli ja -jauhe valmistetaan Ruotsissa lääketehtaassa, jossa tuotantolinjat puhdistetaan perusteellisesti ennen jokaista Colostrum-tuotannon erää. Voide ja hoitoshampoo valmistetaan ja pakataan Suomessa. Energiajuoma valmistetaan ja pakataan EU:ssa.
Sopivatko tuotteenne herkkäihoisille?
Laktoferriini-ihovoide ja Kleopatra-hoitoshampoo sopivat myös monille herkkäihoisille käyttäjille. Herkkäihoisten ja allergiataustaisten henkilöiden kannattaa kuitenkin aina tarkistaa ainesosaluettelo ja tarvittaessa kokeilla tuotetta ensin pienelle ihoalueelle.
Käytättekö tuotteissanne parabeeneja?
Emme käytä tuotteissamme parabeeneja. Kaikki tuotteemme on valmistettu parabeenittomina.
Testataanko tuotteita eläinkokeilla?
Tuotteitamme ei ole testattu eikä testata eläinkokeilla.
Olen alle 18-vuotias ja haluaisin tilata teiltä tuotteita, käykö se?
Tuotteidemme tilaaminen edellyttää vähintään 18 vuoden ikää. Alle 18-vuotiailta tilaukset tulee tehdä aina huoltajan nimissä ja suostumuksella.
Mihin otan yhteyttä, jos minulla on jotain kysyttävää tilaukseen tai laskutukseen liittyen?
Tilaukseen tai laskutukseen liittyvissä kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 050 412 5882 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@terveysvoima.fi .
Mihin olen yhteydessä reklamaatioon liittyvissä asioissa?
Reklamaatiot virheellisistä tuotteista tai palveluista voitte tehdä asiakaspalvelunumeroomme 050 412 5882 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@terveysvoima.fi . Kuvailkaa virhe mahdollisimman tarkasti ja kertokaa, mitä toivotte tilanteen ratkaisemiseksi.
Onko tuotteilla palautusoikeutta?
Kuluttajansuojalain mukaisesti voitte purkaa kaupan 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautettujen tuotteiden tulee olla avaamattomia ja myyntikuntoisia. Tarkemmat tiedot palautus- ja vaihtokäytännöistä löydätte Palautusehdoista.
Mihin tarkoitukseen yhteystietojani käytetään?
Yhteystietoja käsittelee Daikon Oy (TerveysVoima-verkkokauppa). Yhteystietoja voidaan käyttää TerveysVoiman ja sen valikoitujen yhteistyökumppaneiden suoramarkkinointiin voimassa olevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä, suoramarkkinoinnista ja oikeuksistanne löydätte Tietosuojaselosteesta.